Întrebări frecvente

1. Care este limita de vârstă?

Având în vederea complexitatea jocurilor de logică și natura sensibilă a anumitor obiecte din cameră care necesită o manipulare atentă, limita minimă de vârstă pentru participare este 12 ani. Copiii cu vârsta între 12 – 14 ani trebuie să fie însoțiți de un adult.

2. Există restricții de participare?

Jocurile de evadare nu sunt recomandate persoanelor care suferă de claustrofobie, epilepsie sau care au implantate stimulatoare şi defibrilatoare cardiace (aparate “pacemaker”), deoarece jocul se desfășoară într-un spațiu închis și conține elemente magnetice. Dacă considerați că suferiți de o boală cronică ce se poate agrava în spații închise, în condiții de întuneric sau ca urmare a zgomotelor intense, vă rugăm să ne contactați înainte de a face rezervarea.

3. Câte persoane pot participa?

Camerele de evadare sunt concepute pentru echipe de 2 – 6 persoane. Conform statisticilor de până acum, grupurile extinse numeric au șanse mai ridicate de a rezolva puzzle-urile logice în timpul alocat.

4. Cât timp am la dispoziție?

Din momentul în care intri în camera tematică, tu și echipa ta aveți la dispoziție 60 de minute pentru a rezolva enigmele și a evada. Te rugăm să ajungi cu 10 minute înainte de ora rezervată ca să îți prezentăm povestea și regulile jocului.

5. Chiar sunt încuiat în cameră?

Da, pentru unele jocuri ușa este încuiată, acesta fiind motivul pentru care se numește escape room sau joc de evadare. Nu trebuie să îți faci grijă însă, întrucât există un buton de urgență în cameră ce permite deschiderea ușii în orice moment.

6. Cum se desfășoară jocul de evadare?

Fiecare cameră de evadare are o tematică și o misiune de îndeplinit. Astfel că, puzzle-urile jocului sunt concepute în așa fel încât primele probe sunt mai ușor de îndeplinit, iar pe măsură ce jocul avansează, crește și dificultatea găsirii indiciilor. Întrucât room escape-ul este un joc de echipă, potrivit pentru teambuilding-uri, în fiecare cameră există cel puțin un joc care necesită implicarea a minim doi participanți.

7. Ce se întâmplă dacă nu reușesc să deslușesc toate misterele și să evadez?

La finalul celor 60 de minute alocate jocului de evadare, echipa noastră îți va deschide ușa. În astfel de situații, poți alege să afli care este soluția finală a puzzle-ului sau nu.

8. Ce fac dacă mă blochez pe parcursul jocului?

Echipa noastră urmărește desfășurarea jocului și te poate ajuta la nevoie în cazul în care soliciți acest lucru. Astfel că, poți primi indicii care să te ghideze în rezolvarea puzzle-urilor, însă nu îți vom dezvălui soluția finală.

9. Pot să experimentez jocul aceleiași camere de două ori?

Da, se poate, însă noi nu recomandăm această opțiune pentru a menține entuziasmul descoperirii obiectelor ascunse și codurilor, precum și satisfacția resimțită în momentul în care evadezi din cameră.

10. Pot juca dacă sunt însărcinată?

Desigur. Jocurile de evadare nu presupun efort fizic și nu conțin obiecte sau elemente ce te pot speria ori răni. De asemenea, poți ieși din cameră în timpul jocul dacă este nevoie, urmând să reiei jocul împreună cu echipa ta.

11. OBSCURIA este o franciză?

OBSCURIA Room Escspe Brașov este un brand autohton, 100% brașovean. În cazul în care ești interesat de conceptul de puzzle room și vrei să aduci acest tip de activitate în orașul tău, contactează-ne oricând pentru a discuta detaliile. Echipa noastră îți poate oferi servicii de consultanță pentru elaborarea propriilor scenarii de evadare și construcția acestora sau chiar franciza completă.

12. Cum pot rezerva?

Rezervările se fac completând formularul de rezervări, telefonic la numărul 0734.495.778, prin e-mail pe adresa agency@obscuria.ro sau pe pagina noastră de Facebook.

13. Se poate anula sau modifica rezervarea?

Da, după ce faci o rezervare, vei primi un e-mail de confirmare pe care îl poți accesa ulterior pentru a modifica sau anula rezervarea. În cazul în care dorești să anulezi sau să modifici rezervarea, este necesar să o faci cu minim 2 ore înainte.

14. Ce se întâmplă dacă întârzii?

În situația în care întârzierea depăsește 10 minute, iar intervalul următor de joc este rezervat, vom fi nevoiți să reducem durata jocului pentru a evita un timp de așteptare îndelungat pentru cealaltă echipă.

15. Cum se poate plăti?

Există două modalități de plată disponibile momentan: numerar, după terminarea jocului sau prin transfer bancar înainte de ziua rezervării. Te rugăm să ne anunți în avans dacă optezi pentru cea de a doua metodă.

16. Ce fac dacă am întrebări ce nu se regăsesc în această rubrică?

Pentru astfel de situații, ne poți contacta telefonic la numărul 0734.495.778, prin e-mail pe adresa agency@obscuria.ro sau pe pagina noastră de Facebook. În cazul e-mail-ului, te rugăm să ne acorzi minim 24 de ore pentru a putea răspunde.