Întrebări frecvente
1. Care este limita de vârstă?
Având în vederea complexitatea și dificultatea jocurilor noastre, precum și natura sensibilă a anumitor obiecte din cameră care necesită o manipulare atentă, limita minimă de vârstă pentru participare este 12 ani. Copiii cu vârsta între 12 – 14 ani pot participa, doar dacă sunt însoțiți de minim un adult, care să fie parte din echipa lor.
2. Există restricții de participare?
Jocurile de evadare nu sunt recomandate persoanelor care suferă de claustrofobie, epilepsie sau care au implantate stimulatoare şi defibrilatoare cardiace (aparate “pacemaker”), deoarece jocul se desfășoară într-un spațiu închis și conține elemente magnetice. Dacă considerați că suferiți de o boală cronică ce se poate agrava în spații închise, în condiții de întuneric sau ca urmare a zgomotelor intense, vă rugăm să ne contactați înainte de a face rezervarea.
3. Câte persoane pot participa?
Camerele de evadare sunt concepute pentru echipe de 2 – 6 persoane. Conform statisticilor de până acum, grupurile extinse numeric au șanse mai ridicate de a rezolva puzzle-urile logice în timpul alocat.
4. Cât timp am la dispoziție?
Din momentul în care intri în camera tematică, tu și echipa ta aveți la dispoziție 60 de minute pentru a rezolva enigmele și a evada. Te rugăm să ajungi cu 10 minute înainte de ora rezervată ca să îți prezentăm povestea și regulile jocului.
5. Chiar sunt încuiat în cameră?
Da, acesta fiind motivul pentru care se numește escape room sau joc de evadare. Nu trebuie să îți faci grijă însă, întrucât există un buton de urgență în cameră ce permite deschiderea ușii în orice moment.
6. Cum se desfășoară jocul de evadare?
Fiecare scenariu de evadare are o temă proprie și un obiectiv de îndeplinit. Iar puzzle-urile jocurilor sunt concepute în așa fel încât primele probe să fie mai ușor de îndeplinit, iar pe măsură ce jocul avansează, crește dificultatea găsirii indiciilor. Întrucât room escape-ul este un joc de echipă, potrivit pentru team building-uri, în fiecare cameră există cel puțin o provocare ce necesită implicarea a minim doi participanți.
7. Ce se întâmplă dacă nu reușesc să deslușesc toate misterele și să evadez?
La finalul celor 60 de minute alocate jocului de evadare, echipa noastră îți va deschide ușa. În astfel de situații, poți alege să afli care este soluția finală a puzzle-ului sau nu.
8. Ce fac dacă mă blochez pe parcursul jocului?
Echipa noastră urmărește desfășurarea jocului și te poate ajuta la nevoie, în cazul în care soliciți acest lucru. Astfel că poți primi indicii care să te ghideze în rezolvarea puzzle-urilor, însă nu îți vom dezvălui soluția finală.
9. Pot să experimentez jocul aceleiași camere de două ori?
Sigur că da, se poate. Însă noi nu recomandăm asta, tocmai ca să ai parte de entuziasmul descoperirii obiectelor ascunse și a soluțiilor pentru rezolvarea puzzle-urilor, precum și de satisfacția resimțită în momentul în care reușești să evadezi.
10. Pot juca dacă sunt însărcinată?
Desigur. Jocurile de evadare nu presupun efort fizic și nu conțin obiecte sau elemente ce te pot răni. De asemenea, poți ieși din cameră în timpul jocul dacă este nevoie, urmând să reiei jocul împreună cu echipa ta.
11. OBSCURIA este o franciză?
OBSCURIA este un brand autohton, 100% brașovean, nu o franciză.
12. Cum pot rezerva?
Rezervările se fac completând formularul de rezervări, ori telefonic, la numărul 0734.495.778. Soluția cea mai ușoară este formularul de rezervări de pe acest website, pentru că acolo poți urmări disponibilitatea intervalelor orare, în timp real.
13. Se poate anula sau modifica rezervarea?
Da, după ce faci o rezervare, vei primi un e-mail de confirmare pe care îl poți accesa ulterior pentru a modifica sau anula rezervarea. În cazul în care dorești să anulezi sau să modifici rezervarea, este necesar să o faci cu minim 4 ore înainte.
14. Ce se întâmplă dacă întârzii?
În situația în care întârzierea este minimală, vom fi nevoiți să reducem durata jocului, pentru a evita un timp de așteptare îndelungat pentru echipa care urmează după tine. Însă dacă întârzierea este lungă, rezervarea se anulează. De asemenea, în caz de neprezentare, accesul ulterior nu îți va mai fi permis.
15. Cum se poate plăti?
Poți plăti cu cardul bancar, ori numerar, la finalizarea jocului tău. Plata pentru echipe mari se poate face și prin transfer bancar, cu condiția ca plata să fie efectuată cu minim 24 de ore înainte de primul interval rezervat.
16. Ce fac dacă am întrebări ce nu se regăsesc în această rubrică?
Pentru astfel de situații, ne poți contacta telefonic la numărul 0734.495.778, ori prin email, la adresa play@obscuria.ro. În cazul email-ului, te rugăm să ne acorzi minim 24 de ore pentru a putea răspunde.